WWE Cites ‘Miscommunication,’ Says TV-14 Listing Was a Mistake

World Wrestling Entertainment has told Daniela Altimari of the Hartford Courant‘s Capitol Watch blog that “a miscommunication between [cable channel] SyFy and the programming guides” caused the newly branded WWE Tuesday night show on SyFy, NXT‘, to be listed as TV-14, rather than TV-PG, in satellite and cable television guides.

“All of our programming is [still] PG,” said WWE spokeswoman Justine Sacco.

Irv Muchnick

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




Irv’s Tweets

February 2010
M T W T F S S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

%d bloggers like this: